tutku hamile
baki dalyancı

SON DAKİKA

Eskişehir ve Eskişehirspor Haberleri

Aşıdan mı oldu?

Aşıdan mı oldu?
Bu haber 12 Ocak 2017 - 9:11 'de eklendi ve 67 kez görüntülendi.

Barbaros İlkokulunda perşembe günü birinci sınıf öğrencilerine aşı yapıldı. Aşı sonrası kolu şişen ve ateşlenen pek çok öğrencinin hastaneye kaldırıldığı iddia edildi. 

Tepebaşı Barbaros İlkokulunda geçtiğimiz perşembe ilkokul birinci sınıf öğrencilerine aşı yapıldı. Aşı sonrası evlerine giden pek çok öğrencinin kolu şişerken bazı öğrencilerde ise ateşlenme görüldüğü iddia edildi. Veliler tarafından hastaneye kaldırılan öğrenciler tedavi altında alındı. Doktorlar, öğrenci velilerine ateşlenmenin aşıdan ya da gribal enfeksiyondan olup olmadığına dair net bilgi vermedi.

MÜMKÜN DEĞİL

İddialara göre doktorlar halsiz düşen ve ateşlenen öğrencilerin rahatsızlığının nedeninin bir gün önce vurulan aşıdan da olabileceğini ancak bunu tespit etmelerinin mümkün olamayacağını velilere söyledi. Sadece aşı vurulan öğrencilerin acil servislere başvurması ise kafaları karıştırdı.

GEREKLİ ARAŞTIRMAYI YAPACAĞIZ

Konuyla ilgili görüşlerini aldığımız Halk Sağlığı Müdürü Kadir Demirel ise yüksek ateşin aşıdan kaynaklı olamayacağını söyleyerek, “Aşıya bağlı olacağını sanmıyorum. Çocuklar aşıdan sonra hareketli oldukları için kollarında şişkinlik olabiliyor. Bize bu konuda bir şikayet gelmedi. Ancak gerekli araştırmayı yapacağız” dedi.

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT

Bu yazı yorumlara kapatılmıştır.

POPÜLER FOTO GALERİLER
SON DAKİKA HABERLERİ
İLGİLİ HABERLER
SON DAKİKA